Värbamiskampaania sotsiaalmeedias

Värbamiskampaania annab töökuulutusele sotsiaalmeedias hea nähtavuse, võimaldab selle viia sobiva sihtgrupini ning toob suurel hulgal tähelepanu.

Oled nähtav sotsiaalmeedias (Facebook, Instagram, LinkedIn)

Leiad suurema arvu sobivaid kandidaate

Panustad aktiivselt tööandja brändingusse

Millistes kanalites me reklaame levitame?

Värbamiskampaania annab võimaluse viia oma töökuulutus kõige populaarsematesse sotsiaalmeedia kanalitesse vastavalt teie soovidele. Kõik reklaamid seadistatakse CV.ee sotsiaalmeedia kontode alt, mis annab reklaamidele usaldusväärsuse ning tagab ettevõttele mugava ning kiire teenuse.

Kellele sobib värbamiskampaania?

Värbamiskampaania sobib hästi suurema mahuga värbamisteks või lihtsalt raskemate positsioonide täitmiseks. Ühtlasi aitab see tõsta ettevõtte kui tööandja tuntust tööturul, mis on hea investeering tulevikku.

- reklaam tõstab oluliselt sobivate kandidaatide arvu;

- võimaldab saavutada nähtavuse ka passiivsete kandidaatide seas;

- kasvatab ettevõtte tuntust tööturul.

Värbamiskampaania projektide sisu

CV.ee on üks suurimaid tööportaale Eestis, mida külastab igakuiselt üle 300 000 kandidaadi. Iga kandidaat jätab endast maha digitaalse jalajälje, mis võimaldab meil töökuulutuse efektiivselt sobiva sihtgrupini viia.

Andmed on aluseks

Kasutame CV.ee külastajate käitumismustreid sobivate kandidaatide leidmiseks väljaspool tööportaali.

Töökuulutuse disain

Aitame teil koostada atraktiivse ning silmapaistva töökuulutuse ja loome ise reklaamtekstid.

Projektijuht meie poolt

Meie poolne projektijuht säästab ettevõtte aega ja vastutab ise kogu protsessi eest.

Reklaamide disain

Meie projektijuht loob ja testib erinevaid reklaame, et tagada värbamiskampaania efektiivsus.

Reklaamid töötavad teie eest

Seadistatud reklaamid tagavad teie töökuulutusele hea nähtavuse ning jõuavad sobiva sihtgrupini.

Kokkuvõte ja analüüs

Kampaania lõpuks anname ülevaate reklaamide tulemustest ja tagasisidest sotsiaalmeedias.

"Oleme värbamiskampaaniate abil aidanud ettevõtetel tõsta nende tööandja brändi tuntust ning leida parimaid kandidaate. Turundajana tean, kuidas valida sihtgrupi kõnetamiseks õiged kanalid ning olla tööandjana rohkem pildis. Lisaks töökuulutusele tuleb tegeleda aktiivselt ka passiivsete kandidaatide otsimisega, mille jaoks olemegi loonud värbamiskampaania erilahendused."

- Karla Oder, CV.ee turundusjuht

Broneeri kõne ja me
tutvustame erinevaid võimalusi

Jäta meile enda kontaktandmed ning võtame sinuga ühendust esimesel võimalusel.

© CV-Online Estonia